דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הבית וחדרי השינה לפי עקרונות תורת הפאנג שוואי 

מאת    [ 04/06/2010 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 3555 פעמים ]

תורת הפאנג שוואי אינה עוסקת בעיצוב, אלא בבדיקת איכות החלל למען קבלת הישגים והצלחה בכל תחומי החיים. היות וקיימים שינויים במיקומי הרהיטים בבית למען אותם הישגים והצלחות, הפנג שואי נקשר לתורת העיצוב פנים, אך אין קשר בין הדברים.

קיימים מספר פרמטרים, שיש לשים עליהם דגש בעיצוב חדר על פי הפנג שוואי, כך שהאנרגיה בחדר תזרום בצורה נכונה יותר ובעל החדר יחוש במיטבו.

החשוב בחדר ובבית עצמו הוא דלת הכניסה, המביאה לאנרגיות טובות או מאתגרות לבית ולחדר, לכן חשוב כי דלת הכניסה תיפתח עד סופה ללא מכשולים בדרך, דלת שנפתחת ונסגרת בקלות, הינה דלת טובה המביאה לאנרגיות חיוביות ולהזדמנויות טובות.

דבר נוסף שחשוב בדלת הכניסה, הוא חסימה של הדלת. במידה וקיים אלמנט העומד מול הדלת, כגון קיר, מעלית, מדרגות, רהיט ואפילו מראה, אינם טובים וגורמים להזדמנויות הטובות שלנו לברוח מאיתנו.

לאחר התמקדות בדלת הכניסה נוכל להתמקד בחדר עצמו. החשוב בחדר הוא לא מיקום הריהוט אלא מיקום האדם בתוכו.

חשוב כי  האדם יהיה מצד אחד במקומות הנכונים לו בתוך החדר, זאת לפי תאריך לידתו המעניק כיוונים טובים לישיבה, שינה בכל תחום חיים- קריירה, זוגיות ובריאות. מצד שני יש לשים לב כי אותו אדם יהיה בעל תמיכה והגנה בחדר עצמו, כלומר שתהיה תמיכה בגבו, כאשר הינו יושב או יש ולא רק יתמקם במיקום הנכונים לו.

מלבד מיקום נכון ותמיכה טובה, חשובה השליטה של האדם על כל חלל החדר ובעיקר על דלת הכניסה. הסתכלות על דלת הכניסה אינה ישיבה או שינה מול דלת הכניסה, יש לזכור כי הימצאות ישירה מול דלת הכניסה מובילה לעייפות ולכובד, תחושת בילבול, קו הבריאות אינו טוב ואף השינה אינה טובה או קיים חוסר ריכוז בזמן לימודים ועבודה.

הכלל השלישי בעיצוב החדר הוא מרכז החדר פתוח. כאשר במרכז החדר נמצאים חפצים או ריהוט, קיימת חסימה של האדם השוהה בחדר והזדמנויות אינן מגיעות בקלות לחייו, לכן חשוב שלא להעמיס בחדר חפצים וריהוט, הדבר תקף גם לבית עצמו ולמרכזו. מומלץ לסדר את החדר בצורה כזו שהזרימה של אנרגיה תהיה בו טובה ותביא להזדמנויות טובות בכל תחום.

לא כל חדר מתאים לכל אדם בבית, האחד יחוש בו טוב והשני לא, לכן מומלץ לערוך התאמה מלאה בין החדר לדיירי הבית, זאת בהתאם לתאריך הלידה של האדם מול חזית ומעלות הבית, הנלקחים בעזרת מצפן סיני שעימו עורכים ייעוץ פנג שואי. דרך תאריך הלידה ומעלות המבנה, מתקיימת התאמה בין החדרים לדיירי הבית ולכל תחום חיים. לפני בנייה או שיפוץ או בכל זמן נתון שבו קיימות בעיות ותקיעות בבית, מומלץ "לשדך" בין החדרים לתפקיד החדר ולאדם המתאים לחדר זה, בעזרת ייעוץ פאנג שואי פשוט, הנערך בפגישה אחת או שתיים ודרכו ניתן לקבל תובנות חדשות על דיירי הבית וחייהם מתוך הבית עצמו- האם הבית מאתגר או תומך בהם? ובאיזה תחום?

ייעוץ פאנג שוואי מומלץ לפני עיצוב או שיפוץ ואפילו בנייה של בית, זאת להימנע מביזבוז יתר של כספים על עיצוב ובנייה לא נכונה של החלל אשר יכול לאתגר בעתיד את הדיירים.

בית אינו בגד שניתן להחליף בקלות, לכן מומלץ לבדוק, לתקן ולתעל את חייך מתוך הבית. הייה בזמן הנכון ובמקום הנכון וכך ההתנהלות תהיה נכונה בחייך. 

שלומית שטיינברג- יועצת בכירה לפנג שוואי ולמטאפיסיקה סינית


טל' 052-8708298


www.fengshui-mystic.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב